BienPR & HEALTH
Gezondheid is het uitgangspunt voor een lang, gelukkig leven en één van de essentiële pijlers van BienPR. De health branche is voortdurend in beweging. Innovaties en introducties volgen elkaar in razend tempo op en producten maken steeds vaker de switch naar OTC. We kennen de markt en met onze lange ervaring in dit vakgebied zijn we volledig op de hoogte van de regelgeving met betrekking tot PR-berichtgeving over health producten en gezondheidsclaims.
Onze Health referenties zijn onder andere Bach Rescue en Bloesem Remedies, Alka Vitae, Compeed, Epitact en ellaOne.
BienPR & HEALTH
Gezondheid is het uitgangspunt voor een lang, gelukkig leven en één van de essentiële pijlers van BienPR. De health branche is voortdurend in beweging. Innovaties en introducties volgen elkaar in razend tempo op en producten maken steeds vaker de switch naar OTC. We kennen de markt en met onze lange ervaring in dit vakgebied zijn we volledig op de hoogte van de regelgeving met betrekking tot PR-berichtgeving over health producten en gezondheidsclaims.
Onze Health referenties zijn onder andere Bach Rescue en Bloesem Remedies, Alka Vitae, Compeed, Epitact en ellaOne.
“We werken al enkele jaren samen met BienPR en met resultaat! Carla is consciëntieus, geeft de juiste feedback en werkt vol enthousiasme voor zowel onze bestaande producten als nieuwe lanceringen. We verwachten nog lange tijd succesvol door te gaan.” – Peter-Ernst Ohms, Alka Vitae
BienPR & BEAUTY
Mooi van binnen en van buiten – Beauty en BienPR zijn al vanaf het begin onlosmakelijk met elkaar verbonden. De combinatie van jarenlange ervaring in de sector en persoonlijke interesse zorgen voor een gedegen en verrassende PR-aanpak die resultaat oplevert. Natuurlijke huidverzorgingsproducten en make-up zijn helemaal van nu en de opdrachtgevers van BienPR sluiten perfect aan op deze groene tendens.
Onze beauty referenties zijn onder andere Hermès, Guinot, Dr. Hauschka, Savon de Provence en Good Boom en Marius Fabre.
“Carla is een plezierig persoon met verstand van zaken en heeft een duurzaam hart. Heb je een mooi merk met een missie? Contact Carla zou ik zeggen! ” – Almar Fernhout, De Betere Wereld
BienPR & BEAUTY
Mooi van binnen en van buiten – Beauty en BienPR zijn al vanaf het begin onlosmakelijk met elkaar verbonden. De combinatie van jarenlange ervaring in de sector en persoonlijke interesse zorgen voor een gedegen en verrassende PR-aanpak die resultaat oplevert. Natuurlijke huidverzorgingsproducten en make-up zijn helemaal van nu en de opdrachtgevers van BienPR sluiten perfect aan op deze groene tendens.
Onze beauty referenties zijn onder andere Hermès, Guinot, Dr. Hauschka, Savon de Provence, Good Boom en Marius Fabre.
“Met Carla is het uiterst plezierig samenwerken. Zij pakt de zaken professioneel aan, komt haar afspraken na en heeft een zeer interessant beauty netwerk” -Karin Starink, Savon de Provence
BienPR & DUURZAAMHEID
Genieten en toch goed bezig zijn. Een levensstijl die goed is voor jou en voor de planeet. BienPR zet zich in voor een duurzamere wereld door het promoten van mooie en functionele producten met een minimale impact op de aarde. Producten die passen bij een modern leven en tegelijktijdig bijdragen aan een betere wereld. Zo willen we de kwaliteit van onze samenleving helpen behouden. Voor nu en voor later. Voor onszelf en voor anderen.
Onze duurzame referenties zijn onder andere Lilly’s Eco Clean, Good Boom, Bach Bloesems en PurEssentiel.
BienPR & DUURZAAMHEID
Genieten en toch goed bezig zijn. Een levensstijl die goed is voor jou en voor de planeet. BienPR zet zich in voor een duurzamere wereld door het promoten van mooie en functionele producten met een minimale impact op de aarde. Producten die passen bij een modern leven en tegelijktijdig bijdragen aan een betere wereld. Zo willen we de kwaliteit van onze samenleving helpen behouden. Voor nu en voor later. Voor onszelf en voor anderen.
Onze duurzame referenties zijn onder andere Lilly’s Eco Clean, Good Boom, Bach Bloesems en PurEssentiel.
“Carla is een plezierig persoon met verstand van zaken en heeft een duurzaam hart. Heb je een mooi merk met een missie? Contact Carla zou ik zeggen! ” – Almar Fernhout, De Betere Wereld